walaupun ia kisah lama

fuh lama betul entri ni dalam simpanan draft. gara-gara kononnya sibuk dgn intersesi la..hehe. so malam ni kena jugak publishkan. lantak la walaupun ini cerita lama punya. err tak ada lah lama sgt pun..

Alhamdulillah sebulan ktrg tempuhi ramadhan di segamat. gara-gara ambil intersesi untuk cuti sem ni. macam2 kenangan yg saya dapat berpuasa dgn kawan2 di sana. ada jugak ktrg masak ramai2 dan berbuka bersama2 tp untuk kali terakhir sebelum ktrg balik bercuti hari raya. ktrg plan berbuka beramai2 1 kelas di segamat seafood. kebetulan tarikh tersebut jatuh pada hari jadi edurra. alang2 tu ktrg sambut sekali hari jadi dia dan apa yg paling best ktrg dapat jumpa kek yg sangat sesuai dgn dia..hehe











kisah hari itu belum berakhir lagi. selepas usai berbuka dan solat maghrib ada adegan lain plak. haa nak tau apa agenda tu? sila ke entri seterusnya.yea..hihi

sila like yea :D