bunga api di bunga raya

spt yg dijanjikan saya akan post entri untuk adegan seterusnya pd malam itu. selesai berbuka dan celebrate birthday edurra. ktrg balik ke rumah masing2 tp saya,sue,dalila dgn teha balik ke rumah daya untuk tumpang solat maghrib. lagipun adegan seterusnya bertempat di taman bunga raya. sebab tu la tajuk entri pun "bunga api di bunga raya"

adegan ni mmg saya dah lama nak terfikir nak buat. masa balik rumah kg. tiqa minggu sebelumnya tu. saya beli stok bunga api awal2..haha. yea saya seorang pengecut main mercun so bunga api jela yg mampu..haha
sejak kena kerja dgn mercun katak masa kecik2 dulu dah trauma main mercun ni. balik kg. pn hanya main bunga api dan juga pop-pop..haha. kes kena jaga adik2 sedara la!

bila semua dah selesai solat isyak..so apa lagi ktrg mulakan la aktiviti ktrg ni. nak lagi best si qila pasang lagu raya time main ni. fuh mmg best sgt masa tu. berpuasa di perantauan kan terasa nikmat nak raya tu..hehe.
habis jugak lah satu kotak bunga api tu. lantaklah macam budak2 kecik je kan main ni tp ktrg tak kesah janji ktrg sgt happy woo..

pasti kenangan ni akan menjadi salah satu kenangan yang paling best dalam hidup saya dan begitu jugak dgn kawan2 saya yg lain. sepanjang intersesi ktrg sama2 pergi kelas,sama2 berbuka,sama2 belajar,sama2 jawab quiz dan jugak test,sama2 siapkan assignment,sama2 korbankan masa raya dgn assignment dan jugak final yg akan menjelma..sedangkan mereka yg lain seronok menikmati cuti semester. drpd intersesi ini la ktrg sama2 dpt lebih mengenali ragam dan perangai sesama ktrg. wlpn ktrg ada berbagai2 ragam dan karenah..ini bukan penghalang bg ktrg untuk teruskan persahabatan ni ^_^













sila like yea :D