beraya di segamat

walaupun ktrg yg amek intersesi ni kurang cuti hari raya itu tak bermakna ktrg tak dapat beraya kan..
habis je paper banking operation esok harinya teha jemput datang ke rumah dia. hee rumah teha lah yg paling dekat. dapat jugak ktrg beraya di segamat..huhu
terima kasih teha jemput ktrg datang beraya. makanan yg disediakan sangat sedap. 2 3 kali jugak tambah..hehe. sebelum balik tu dgn muka tak malunya "teha boleh tak tyn nak tapau sikit kek coklat?"
kek coklat teha sangat sedap okay. teha ni tau2 je favourite kawan dia ni..hee. ingat nak amek sikit je tp tiba2 teha bagi 1 bungkus. erk segan jgk tp dalam hati gembira dapat kek coklat..hehe
terima kasih teha

dan tak sah kalau tak ada sesi bergambar kan..









                          




sila like yea :D

2 comments:

saifudin said...[Reply to comment]

salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

saifudin said...[Reply to comment]

salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)