iftar dan reunion

alhamdulillah akhirnya dapat juga berjumpa dgn kawan2 sekolah dulu. sekian lama tak jumpa kini bersua kembali. pada mulanya saya mmg nak pergi iftar ni tp disebabkan soal kerja saya ni..saya terpaksa batalkan niat. tp bila difikirkan balik "rezeki boleh dicari tp kawan sejati sukar dicari"
so saya batalkan kerja saya pd hari minggu lepas dan balik ke kl semata-mata untuk hadirkan diri menyertai program gen20 ni. mira zatie pun beriya2 nak saya pergi. "kalau kau pergi aku pergi. kalau kau tak pergi aku pun tak pergilah"..aishh buat ayat tacing dah kawan saya sorang ni..hehe

rata-rata yg hadir kawan2 yg saya jarang jumpa. banyak betul perubahan drg. kebanyakannya makin kurus. saya je yg dari dulu kurus dan kecik..haha. makin ramai lah geng kurus saya..hehe
kesimpulan yg saya dapat dr program ni setelah berjumpa kawan2 lama..tahun ni bakal 2 kenduri akan diserbu oleh kami semua..haha
gembira dengar berita dr drg. doakan yg terbaik dan berkekalan jodoh tu..hehe. bila nak turn saya ek? haha































syukur dikurniakan mereka dalam hidup saya. 5 tahun tempuhi bersama di alam persekolahan membuahkan kemanisan dalam persahabatan. 

sila like yea :D

0 comments: