entrepreneurship day

kenangan 11 jun yg lalu..dimana kami diberi tugas untuk melakukan perniagaan untuk hari keusahawanan untuk subjek entreprenuer. semua student yg mengambil subjek ent530 terlibat dalam program. saya pun tak terkecuali. ada markah seyh. so wajiblah join. group saya memilih business tudung. Alhamdulillah sepupu saya sudi support stok-stok tudung untuk dijual. tak ada banyak sgt modal yg terpaksa kami keluarkan. kiranya hanya untung angin jela tp walaubagaimana pun itu dah cukup. syukur dgn rezeki yg Tuhan berikan. dapatlah jugak duit sampingan kan.
malas nak ulas panjang layankan saja gambar-gambar kami ni. sudah cukup menggambarkan kemeriahan hari keusahawan tu..hehe


























sila like yea :D