tunang hujung tahun

Alhamdulillah berkat keizinan Tuhan selama beberapa tahun perkenalan kami. perkenalan yg pada mulanya sbg seorang kawan yg tidak pernah sangkakan ia menjadi perkenalan yg serius. akhirnya kami telah membuat keputusan untuk menjalinkan satu ikatan yang sah di sisi Tuhan..InsyaAllah. doakan kebahagian kami bersama dan jodoh ini berkekalan hingga ke syurga. siapa sangka dia lah yg terbaik dan akan menyempurnakan lagi hidup ini..

yeayy 
tidak sabar hujung tahun ni
tidak sabar menunggu detik itu
tidak sabar menanti saat bahagia itu
dan
tidak sabar melihat keluargaku turut gembira di saat itu


sebab tak sabar nak bertunang dan lepas tu kahwin..
yepieeee



---> post ini bagi pihak abang saya..hehe


saya lambat lagi nak kahwin ni. mungkin umur 25 nanti kot..hahaha. nak dapatkn kerja dulu lepas tu baru kahwin. eh tak salahkan plan untuk masa depan? 
so kepada jodohku..sila masuk meminang ketika saya berumur 25 tahun yea. kasi peluang saya nak cari kerja dulu tau. sebelum nak masuk meminang tu kena bodek hati en.raif saya dulu sbb en.raif saya sgt garang tau orangnya..haha. ada berani? hehe

oh yea tak silap abang dgn bakal kakak ipar saya tu drg berkenalan dr blog. sweet kan?
agak2 ada tak di kalangan pembaca blog saya ni bakal jodoh saya? sebok nak sweet2 jugak
hahaha 


mood merapu sudah datang :P

sila like yea :D

5 comments:

zarAmyc said...[Reply to comment]

sengal punya fatin! aku mati2 ingat kau nak tunang dah...hahaha

atyn said...[Reply to comment]

@zarAmychahaha jgn marah beb. aku balik nt..malis jom. haha

meera rais said...[Reply to comment]

ngek la mu yunk! hahaha. bukak dashboard, tgk post mu tu.igt btl2 mu yg nk tunang..ishh!!

atyn said...[Reply to comment]

Nampak sgt kwn2 ku tidak sabar melihat aku kawin..hahahaha

----- ----- said...[Reply to comment]

hehe...
Tahniahh..
untk abang awak..^.^


yang Benar, Ringkas, Sopan, Peace..^.^
NINJA