oh boon siew!

saya student uitm johor. saya merupakan pelajar yg rajin merajinkan diri ke library um
erk kenapa saya rajin sgt ni?


ini semua kerana buku ini lah saya balik kl semata-mata untuk cari maklumat mengenai boon siew. gara-gara kat internet tak banyak maklumat yg ada. asyik cerita benda yg sama je. so saya geram berusaha jugak untuk cari buku tersebut.

library uitm saya tu sudah tentu lah tak ada. library pun dah kecik..sgt tak best untuk mencari buku2 kat sana. dah bermacam tempat saya pergi semata-mata buku ni. library uthm pun saya dah redah tp tak jumpa jugak. last2 saya jumpa kat internet buku ni ada di library za'ba um

ingat nak pergi minggu lepas tp tak berkesempatan. dugaan betul nak cari buku boon siew ni. mmg susah nak jumpa. sbb tu la buku ni pun terletak di library za'ba. mmg dijaga dan dikawal giler lah buku ni. hanya rujukan saja dibenarkan. nak pinjam mmg tak boleh. disebabkan tak boleh nak pinjam tak pasal2 jadi penyalin buku yg terhebat selama 2 jam..

hanya mampu salin apa yg penting je. kang salin semua lebih baik saya jadi penulis buku tu terus kan? haha
prosedur nak masuk library tu pun agak rumit. lagi2 orang luar. nasib baik saya teringat kad matrik saya ada dalam beg yg saya bawak. kalau tak ada harapan lah nk masuk. mmg sgt ketat seyh. nak cari buku tu pun kena isi borang dan hanya seorang saja yg dibenarkan masuk ke ruang rak buku tu..
sgt3 terjaga kan?



sila like yea :D