2 mac itu

walau ia telah basi untuk diceritakan tp saya tetap mau cerita jugak sbb ia merupakan hari yg sgt bermakna buat saya. kenapa??
sbb tarikh hari itu 2 mac merupakan birthday saya lah..hehe



pertemuan kami bertiga lah merupakan salah satu hadiah yg bermakna buat saya. lebih2 lagi pd hari jadi saya. saya sayang persahabatan antara kami ni. bila diingatkan bagaimana perkenalan kami mmg unik. kami hanya berkenal melalui forum group di friendster saja. kami berborak seolah2 sudah kenal lama. walaupun saya berbeza kos dr mereka, itu bukan penghalang untuk kami akrab kan..

Alhamdulillah walaupun saya dah tercampak kat segamat tu kami masih berhubung dan pada 2 mac itu kami berpakat untuk keluar bersama. alang2 tu kongsikan kegembiraan saya bersama mereka..hehe

walaupun ia sekadar pertemuan yg singkat tp cukup bahagia buat saya. seriusly sgt rindukan mereka. mereka ni lah semangat saya untuk saya teruskan hidup kat kelantan dulu. ada je masalah mereka ni lah mangsa untuk temani saya hilangkan segala kestressan yg ada..hehe
terima kasih awak2 berdua. terima kasih untuk persahatan ini. terima kasih untuk frame yg sgt comel itu jugak

pada 2 mac itu jugak saya dpt berjumpa dgn seseorang kenalan sejak dr zaman myspace..hehe. terima kasih sudi jumpa saya walaupun sekejap dan terima kasih untuk diari yg comel itu.
tak lupa jugak kepada seorang classmate saya,faatihah, atas mug spongebob itu
walaupun 2 mac telah lama berlalu tp masih ingat akan tarikh itu

sila like yea :D

2 comments:

Bapak said...[Reply to comment]

happy birthday walaupun 2 mac sudah lama berlalu..heheh

shiema sufian said...[Reply to comment]

Sangat best kalau dapat jumpa kawan tambah tambah pulak waktu birthday (: