sedih hati ini

ya Allah berat sungguh ujian dariMU ini..
aku tidak menyangka sampai ini tahapnya..
demi Allah aku tidak berniat untuk melakukan itu..
demi Allah aku tidak berniat untuk melupakan sesiapa..
demi Allah mereka sentiasa di ingatan aku..

sedih hati ini bila menggenangkannya..
aku tidak berada di situasi mereka dan mereka tidak berada di situasi aku..
mungkin itu salah aku dan aku tidak menyalahkan mereka..

ya Allah
hanya Engkau saja yg memahami apa yg tersirat dihatiku..
hanya Engkau saja yg mengerti setiap tindak-tanduk yg aku lakukan..
hanya Engkau saja yg mengetahui apa yg bermain di fikiranku..

aku tersepit diantara mereka..
aku cuba lakukan yg terbaik untuk mereka..
tp aku tidak mampu memuaskan hati semua pihak..
kerna aku hanya insan biasa..
andai itu salahku..
maafkan aku..

ya Allah,
aku mohon padaMU titipkanlah kasih sayang diantara kami agar kami lalui perjuangan ini bersama-sama dan sentiasa didalam redhaMU..
kekalkan lah persahabatan kami hingga ke syurgaMU


sila like yea :D

0 comments: