kelas tiramisu


sifu : hana mutalib (nana)
anak murid 1 : yayan
anak murid 2 : atyn comel
tempat : rumah nana
bayaran : free

yeah saya baru je menghadiri satu kelas membuat tiramisu bersama kawan sekolah saya dulu atau erti kata lain nak menyibuk je nak join kelas tu. saje nak tengok cara buat tiramisu ni sbb tu saya hanya jd anak murid 2 je. hahaha
kelas ni sangat best sbb free tak payah bayar walaupun....

yan: aku nak charge atyn ni sbb barang guna duit aku
saya: eh kau kan nak belanja aku dulu
yan: ouh okay (ayat pasrah)

setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya. so ini lah hikmahnya saya menyibuk kelas tu. dapat jugak yan langsaikan hutang dia kat saya yg dah berkurun abad tu..hahaha
okay lah saya tak nak tunjuk cara2 nak buat tiramisu ni sbb gambar yg saya amek penuh dgn tangan yan je. spoil betul..haha
so sila lah ke blog
hana mutalib untuk mengetahui cara buat tiramisu ni. sangat sedap uh wa cakap luLink

sila like yea :D

8 comments:

Twinx said...[Reply to comment]

nampak sedap:))

Yanyan said...[Reply to comment]

memang sedap. yanyan yg buat kott. harap atyn, tak jadilah tiramisu! muahahah!

sitihanisahali said...[Reply to comment]

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..sedap nyeeeeee..

atyn said...[Reply to comment]

@Twinxmemang sedap pn. cepat je abes ;D

atyn said...[Reply to comment]

@Yanyanuit beruntung tau aku ada kt situ jd pemerhati. mata aku tajam je tempat2 yg tak kena cheese tu..hahaha

atyn said...[Reply to comment]

@sitihanisahalijemput makan..hehe :P

MyzaAli Al-Jamalullail said...[Reply to comment]

Owhhh ni rahsianya rupenyaa.. untunglah cuti.. Nt buat aku nk rasa! hehee

ctZue said...[Reply to comment]

ajar plis..nampak sedap!