berakhir sudah

fuhhh Alhamdulillah berakhir sudah final exam untuk semester ni. bagaimana exam?
oh tidak tolong jangan tanya. ianya sangat tak okay. dgn study last minit, otak dah overload dan pelbagai masalah yg berlaku..ia sangat mendukacitakan.

ah dah nak ulas pasal exam. skrg fikir masa untuk enjoy. melepaskan segala tekanan dijiwa dan fikiran. habis je exam td terus pakat makan ramai2 dgn classmate semua. akhirnya dapat jugak makan dgn mira ahmad and the gang...wee~
org tu dah ada kereta. lepas ni boleh lah kita konvoi sama2 kan. nasi ayam jangan lupa tau mira..hehe;)


dan malam ni ingin luangkan masa bersama rakan saya yg lain
maka tutuplah sudah buku lama



p/s: tak semua apa yg berlaku pd saya..saya akan cerita di litarkehidupan ini. tidak bermaksud saya menghargai atau tidak menghargai apa yg berlaku terhadap diri saya

sila like yea :D

4 comments:

iszieylyanziy said...[Reply to comment]

wah,,gilak best,,dah cuti sik,,,kita baru mule sem,,adeh

iszieylyanziy said...[Reply to comment]

wah,,gilak best,,dah cuti sik,,,kita baru mule sem,,adeh

atyn said...[Reply to comment]

@iszieylyanziyhee xpe2..gudluck yea. study rajin2 ;)

pusat busana muslim murah said...[Reply to comment]

tulisan yang baik untuk di simak,,nice post