akhirnya tercapai


dah lama giler nak makan chocolate indulgence ni. sejak dr awal sem lepas lagi sampai lah dah habis sem tak pergi2 pun secret recipe kat segamat tu. takat lalu je mampu..adoi
walaupun dah plan baiknya dengan pija tp tetap tak sempat jugak..

so disebabkan keinginan membatasi segalanya. pada petang jumaat minggu lepas..terus saya tweet kawan baik saya sejak dr zaman kanak2 lagi. siapa lagi kalau bukan hidayah awaludin..
walaupun dia penat baru balik dr kerja tp dia sanggupkan jugak teman kawan dia yg sorang ni pergi wangsa walk semata-mata nak makan benda alah ni..
walaupun dia tak berapa minat kek2 ni tp dia tetap setia menemani kawan dia yg sorang ni makan kek (tp laju gak dia bedal kek saya..haha)
saya tau dia tak akan kecewakan kawan2 dia sebab tu saya sayang dia lebih3..hehe

tp saya tak dapat bayangkan bagaimana rupa dia sewaktu balik dr wangsa walk. berlari2 meredah hujan yg sgt lebat itu dgn berbaju kurung...haha

saya: aku sayang ko dayah
dayah: baru nak sayang lettu. habis lencun aku ni haa. nasib kau tu kawan aku..haha

sila like yea :D