midsem dan melaka



yeayyy cuti midsem datang juga tp ianya bukanlah berita yg gembira. cuti ni dipenuhi dgn assignment yg berlambak gilerrr. hampir setiap subjek ada kerja..benci uh.
dalam tak suka tu nak sedapkan hati..tak nak pikir lagi pasal assignment so lebih baik saya mulakan cuti midsem saya dgn makan angin dulu..wepiee~

spt yg telah saya rancang..sebelum pulang ke kl singgah sebentar di melaka dan akhirnya pukul 10 ktrg gerak dr segamat. tak mau bercerita panjang..layan saja gambar2 ini












actually terlalu banyak gambar yg diambil tp hanya ni jela yea yg diupload..boleh tak? dah tak tau nak masukkan gambar yg mana lagi. semuanya cun2..haha
rasa seronok sangat hari ni. dapat jugak kurangkan tension saya selama ni. tambahan pulak saya dah lama tak pergi jalan2 macam ni. ada untungnya jugak kan belajar kat segamat tu boleh lah merayap ke tempat lain. en.raif pun dah yakin dgn anak daranya drive jauh2..hehe.
hopefully housemate saya pun rasa gembira jugak lah..bawak drg pergi jalan2 ni. lepas ni pergi pantai pulak..yepiee~

sila like yea :D

0 comments: