makna raya korban tahun ini




dikesempatan ini saya pun nak ucapkan selamat hari raya aidiladha untuk semua umat islam. semoga ibadah kita diterima oleh Allah s.w.t..
dulu time kecik mmg tak lepaskan lah tengok lembu2 dikorbankan tp hanya mampu tengok dr jauh jela. tengok dekat2 nanti menangis. almaklumlah hati saya ni lembut..haha

bila sebut pasal raya haji perkataan yg sinonim time raya ni adalah pengorbanan. berbagai tafsiran seseorang mengenai erti pengorbanan itu sendiri dan bagi saya erti pengorbanan itu ialah:


1) korbankan masa on9 untuk siapkan assignment!
2) korbankan masa blogging untuk siapkan assignment!
3) korbankan masa tidur untuk siapkan assignment!
4) korbankan masa mandi untuk siapkan assignment! (oit2 tak bermaksud saya tak mandi tau cuma mandi cepat2 je..haha)
5) korbankan masa tengok tv untuk siapkan assignment!
6) korbankan masa enjoy dgn kawan2 untuk siapkan assignment!
7) korbankan tenaga pergi kedai untuk siapkan assignment!
8) korbankan duit beli test pad untuk siapkan assignment! (terlupa bawak balik test pad kat rumah sewa)


yeahhh semuanya hanya untuk siapkan assignment yg bertimbun gilerrr tu. itu lah erti pengorbanan saya untuk raya tahun ni..sobb~

sila like yea :D

3 comments:

amirahrosli said...[Reply to comment]

haha, dahsyat pengorbanan akak :D

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kak fatin ;)

atyn said...[Reply to comment]

@amirahroslidahsyat kan? sedih je x ley nk enjoy sgt cuti ni..sob~

selamat hari raya aidiladha juga mira ^^,

Cik tikah said...[Reply to comment]

no 1 & no 2 itu, cik tikah tak sanggup buat. hehe..