"aku tak nak kawan dgn ko"

eh korang ingat lagi tak masa zaman kecik2 dulu kalau gaduh dgn kawan apa yg korang buat? tentu akan ada keluar ayat macam ni kan?

"aku tak nak kawan dgn ko"

betul tak?

lepas cakap macam tu..10 minit kemudian baik balik dgn kawan tu. siap main sama2 lagi..haha. terus lupa ayat yg kita keluarkan td tu..ouh sgt comel zaman kanak2 dulu tp skg saya masih comel jugak..haha

ingatkan bila dah besar ni dah tak guna 'tak nak kawan' ni tp terjadi jugak. tp tak ada lah guna ayat yg tak matang tu kan..
ini lah buat pertama kali saya buat keputusan untuk memutuskan persahabatan dgn seorang rakan saya. nak atau tak saya kena jugak putuskan persahabatan yg sekian lama terjalin. bukan saya sengaja berbuat demikian. ada sebab2 tertentu kenapa saya lakukan benda ni. saya tau tak elok memutuskan silaturrahim ni tp saya tak ada pilihan. itu yg terbaik untuk saya..

bila difikirkan betul2 sepatutnya dr dulu lagi saya buat macam ni. tak guna jugak ada kawan macam ni. hurmm

"maaf kawan, aku terpaksa putuskan persahabatan kita. ni untuk kebaikan aku dan ko. jangan lah ko cari aku. aku pn tak akan hubungi ko lagi. buang aku jauh2 dr hidup ko dan aku pn akan lakukan perkara yg sama juga. anggaplah ko tak pernah kenal siapa itu fatin akmal"

sila like yea :D

2 comments:

Cik tikah said...[Reply to comment]

uhuuu.. nape nk putuskan silaturrahim ni? agaknya cik tikah fhm kot :P

YNA said...[Reply to comment]

pd akak, putus sahabt jauh lbh sakit dpd putus cinta :(

sabar ya?