tolonglah tyn!

fuh akhirnya lega 4 test yg menguji ketahanan otak berakhir juga. entah macamana result nanti tak tau lah. mmg betul2 study last minit. petang test..pagi baru nak start study. yeahh jangan salah sesiapa..salah diri aku sendiri. malas nak study..haha nasib lah terima lah ko tyn result teruk!

aku jangkakan lepas habis test ni dapatlah kurangkan tension sikit. kononnya nak makan kat tempat sedap2 tp makin stress plak dibuatnya.
yeahh hari ni kesabaran dah berada hampir di tahap maksima. hari ni mmg aku sgt marah+begang+stress. belum lagi stress test berkurang..keadaan sekeliling yg menambahkan kestressan aku ni.

ahh tolonglah tyn buat benda2 ni boleh?!

1) tingkatkan kesabaran ko
2) kawal diri ko drpd stress ni
3) jangan buat kerja gila time ko marah
4) jangan drive laju2 time ko marah
5) paling penting "JANGAN BERDENDAM"!!!



hurmm aku boleh buat semua tu tp tolong jangan bg aku stress boleh tak!!!!!

sila like yea :D

2 comments:

tiEra said...[Reply to comment]

sabar....

Anonymous said...[Reply to comment]

Yοur pοѕt has еѕtablishеd helpful to myself.

It’ѕ quite infοгmatіve
аnd уou rеally arе nаturally quite eԁucatеd
in this аrеа. You pоѕsеsѕ opened my own facе for уоu to various vіews on
thiѕ particular topіc usіng interesting and sound artіcles.


Also visit mу blοg phentermine
My web site phentermine