sepetang makan kerang di senggarang



oleh kerana nak balik kl tak dapat hujung minggu ni. encik raif tak bagi balik so saya decide lah nak balik uma penjaga saya masa saya kecik2 dulu dekat area senggarang. kebetulan nyai tinggal sorang2 jadi apa salahnya kan saya teman dia. lagipun saya mmg suka pergi uma dia. kalau balik kg johor kira wajib lah kena singgah uma nyai. kalau tak saya akan merajuk dgn family...saya gedix?? ada kisahhhh...haha


nasib baiklah saya ada kawan yg study dekat uthm ni, amir. disebabkan 1st time saya lalu ayer hitam so agak sesat lah jugak..lagi2 time tu dah malam. lagi lah kurang penglihatan sikit..haha
encik raif dah risau tu sbb anak dara dia tak sampai uma nyai lagi. mujur lah amir ada dekat johor. dia sudi nak tolong saya tunjuk jalan ke uma nyai. Alhamdulillah selamat juga sampai.
nak dipendekkan cerita..petang semalam saya bawak housemate saya jalan2 gi pantai. amir pun ada ajak pergi makan kerang kat senggarang tu. fuhhhh makan kerang tepi pantai beb..nikmat giler lah..dapat lah jugak kurangkan tension saya ni

terima kasih kpd amir dan juga kawan2 dia yg lain sbb sudi tolong saya malam tu. dapat lah jugak berkenalan dgn kawan2 amir. maaflah banyak diam..ktrg ni tak biasa sgt dgn laki. lagi2 baru kenal..maaf yea. apa2 pun seronok dpt berkenalan dgn korang. terima kasih jugak kat amir sudi belanja makan kerang ni..hehe






ada rezeki kita jumpa lagi :)
terima kasih juga kpd photographer, awi untuk gambar yg superb ni

sila like yea :D

7 comments:

Anonymous said...[Reply to comment]

xde credit kt photographer pn..
xlawa eh...huhu
tp gamba upload bg HD r..baru cantik..

Anonymous said...[Reply to comment]

ni mesti si awi ni yg komen atas ni..hahahahaha

Anonymous said...[Reply to comment]

org ada 7,,mknanya fatin xde partner lg la ni,,huhuhu

atyn said...[Reply to comment]

1st anon: ok da kreditkn da..haha

atyn said...[Reply to comment]

2nd anon: yg ni mesti amir..btol x? hahaha. aku pn agk 1st anon tu awi..haha

atyn said...[Reply to comment]

3rd anon: siapakah kamu? haha boleh ek cmtu..

hu said...[Reply to comment]

hahahaha..btol2..aku la 2nd anon tu....hahahaha...