kacak sudah sweetheart saya

ahh dah tak boleh tahan tengok kesakaian sweetheart saya ni. malu je bila orang tengok sweetheart saya dalam keadaan tak terjaga ni..
keluar je pagi tadi tengok keadaan makin kronik saya makin tak tenteram. perlu ubah imej dia yg tak terjaga tu. makin pedih bila tengok ada kesan2 tapak kaki kucing. cis ingatkan dah tak kena tapak kaki kucing ni lagi. kalau kat kl dulu tak payah cakap...'adik angkat' terlalu ramai. mmg sah ada je lakaran halus dr drg kat sweetheart saya ni. semua bajet nak tunjuk kekreatifan drg. sabar jekk tp kat segamat ni pun ada jugak nak tunjukkan bakat terpendam lakaran halus drg...aishhh

nampak tak lakaran halus tu? serius real punya sgt kronik keadaannya

haaa yg ni betapa ganasnya housemate2 saya duduk. habis alas kaki semua ke depan.
dah ditarik elok2 esoknya ke depan balik...sopan tak sopan drg ni duduk. hahaha




dan disebabkan itu saya buat keputusan pergi cuci sweetheart saya ni kasi kacak balik. habis terpaksa laburkan rm10 untuk sesi kekacakan ni..adeh.





tadaa sudah kacak sweetheart saya ni. lepas ni saya akan tegaskn beberapa peraturan...boleh? haha

1) sebelum masuk kereta ketuk dulu selipar kasi buang segala pasir yg ada.
2) tarik balik alas kaki yg dah ke depan tu

ok 2 ni je peraturan yg buat je pun..hahaha


gambar diatas ni telah dipaksa oleh member kesekataan saya suruh masukkan gambar dia. penuhi jela permintaan tu tanda penghargaan menemani saya pergi hantar cuci kereta saya ni..haha

sila like yea :D

1 comments:

sarah mohamad said...[Reply to comment]

wahhhh ... mcm kereta baru tuu pheewiiiit kat si kacak tersebut hehehehehehe