teruja giler dapat surat


teruja giler semalam dapat surat. asek abah dgn ibu dapat surat..akhirnya ada jugak surat untuk saya. excited giler bila dapat surat ni. lagi2 surat tu pasal konvo..haha lagi teruja lah kan.
terus perasaan nk konvo ni rasa dah tak sabar giler..
sebelum ni asek jeles je tengok gambar orang lain berkonvo. aishh bilalah uitm nak buat ni???

penuh excitednya saya bukak surat ni sbb nak tau bila tarikh konvo tp alangkah sedihnya. rupanya nak bagitau suruh kemaskini maklumat kt laman web uitm..
cis mendukacitakan hati saya je surat ni..orang dah kemaskini baru nak sampai surat ni..

uitm cepatlah buat konvokesyen! saya tak sabar ni..baju pun dah ada. haha semangat giler kan..baju raya tak ada lagi tp baju konvo dah ada. hehe
agak2 nnt ada orang nak bagi saya bunga yg ada bear tak time konvokesyen saya?
ah harapan jela nk tapau kt bf..bf pun tak ada. oh sedihnya ayat..ok tak perlu buat ayat tacing yea atyn! hehe

sila like yea :D

7 comments:

amirahrosli said...[Reply to comment]

alahaiii :) nty lahh sy dtg bwk bunga & bear konvo kat akak! haha

eiey farisya said...[Reply to comment]

pasai pa surat tarak sampai kt umah ak ni?? lala~~

nurfatehah yaazahan said...[Reply to comment]

membe aku uitm s.alam da dapat khmis ritu....huhuuhu
excited nye :)

atyn said...[Reply to comment]

amirahrosli: ok mira..nt akk tuntut tau. haha ;P

atyn said...[Reply to comment]

eiey farisya: aik x kan org kl boleh dpt..org klntn x dpt

atyn said...[Reply to comment]

nurfatehah yaazahan: tau xpe..x sabar nk konvo ni. nt dtg la sidang aku..aku dtg sidang krg ;)

eiey farisya said...[Reply to comment]

seriously weh xde sampai pun..;<(