mengimbau kenangan silam

3 Dinamik 1999 (SKWM)

berdiri belakang (dr kiri): syed, raja, hafiz, akmal, sallehuddin, syazrul, hifzul, ezad, hatta, (x), faiz
berdiri tengah (dr kiri): (x), (x), (x), (x), khairunnisa' (kot), zarith, aisyah, nadzirah, hajar (kot), fyqa, (x), (x), fazreen, (x), (x)
duduk (dr kiri): saya, (x), rozaimi, amirul, fakhrul, cikgu shamsul, amir, haniff, (x), (x), (x)

tak ada dlm gambar lyla, hakym dgn ahmed
(x)* tak kenalpasti lagi identiti mereka..hehe dah lupa lah


seronok bila dapat mengimbau balik kenangan budak2 dulu..lagi seronok dapat jumpa balik dgn kawan2 lama dulu. wlpn kat fb je pun..huhu

semua ni bermula apabila zarith tanya saya "ingat lagi tak amir budiman 3D dulu?" terus saya mintak fb amir kat zarith. bila dah accept tu erk terkejut giler amir masih ingat saya..haha
paling tak tahan ayat dia "ni fatin 3D kan? amek pts kan dulu?"
hebat betul ingatan dia..saya amek pts dulu pn ingat lagi. saya sendiri pun hampir lupa dah semua tu. mesti amir ni selalu usha saya kat kelas ni...suka saya lah tu. hahaha tak ada gurau je..hehe
mmg hepi giler bila ada orang masih ingat kita lagi wlpn dah bertahun2 tak jumpa. lagi hepi time jumpa fb amir tu hari jadi saya. wah kira ni hadiah bermakna jugak lah kan. time birthday dapat jumpa kawan lama..hehe


amir ni lah yg send gambar kelas ni. masih simpan lagi gambar ni..hebat2. saya punya entah kemana hilang tak tau lah. tambah lagi hebat si amir ni dia ingat budak2 kelas. "rozaimi anak askar kan, haniff budak amek kelas arab kan, syed main yoyo n byk lagi lah"
weh amir ko makan apa haa sampai boleh ingatan ko kuat macam ni..jeles aku. haha
bila lah boleh jumpa kawan2 sekolah dulu? rindu plak kat dorang ni..

sila like yea :D

0 comments: