majlis berbuka di smkyl



Alhamdulillah 18hb yg lepas berlangsungnya majlis berbuka puasa bersama adik2 kem insan rabbani smkyl. Alhamdulillah jugak hubungan ktrg fasi2 dgn peserta still tak putus lagi. serius tak pernah saya pergi kem hubungan fasi dgn peserta macam ni. abes kem abes lah..tak ada nk contact2 ni tp drg ni lain. majlis berbuka ni pun drg yg semangat nak buat..nak jumpa balik ktrg. terharu sgt..ingat drg ni main2 je nak buat sekali betul. kali ni drg pulak jd urusetia ktrg jd peserta..haha.

walaupun fasi ramai yg tak dapat datang atas sebab2 tertentu..so hanya berapa kerat je yg dapat hadir. fasi perempuan hanya 3 org je..erk? mampukah ktrg layan adik2 semua?
Alhamdulillah majlis berjalan dgn baik walaupun ktrg berbuka dlm gelap. haha korang ada ke berbuka dlm gelap ni? hehe

tengok jela gambar kat bawah ni. dah boleh jelaskan betapa gembiranya ktrg ni. serius mmg seronok sangat malam tu. akhirnya saya berjaya tak jadi pemalu untuk malam tu..haha. abes ramai kena sakat..begini lah dik perangai akk sebenarnya. masa kat kem dulu tu akk malu2 lagi..tu diam je. hehe comel kan perangai akk? haha



















p/s: terima kasih akk ucapkan krn sudi buat majlis berbuka ni untuk fasi2. kalau ada rezeki boleh lah kita jumpa lagi. andai kata bukan kami lagi yg jadi fasi untuk kem tahun depan maaf yea..
jangan sampai boikot tak pergi kem pulak. mungkin fasi akan datang lebih terbaik dr kami..
apa2 pun semoga ukhwah yg terjalin ni berkekalan selama2nya dan diberkati oleh Allah..


sila like yea :D

2 comments:

shiema sufian said...[Reply to comment]

bestnye, mesti boleh lepas rindu kan ?

YNA said...[Reply to comment]

bestnyer buka pose dan solat ramai-ramai :-D