kecoh betullah!

oit budak laki asal bikin kecoh sgt haa. bila time bulan puasa je sebok nak tanya perempuan

"puasa tak hari ni? hehe"

"boleh terawih tak ni? hehe"


boleh matang ckit tak? tak perlu kot childish sgt. tanya soalan entah apa tu. kalau ktrg ni tak puasa sekalipun apa kau bikin kecoh haa. tak perlu nak tau sgt perempuan ni puasa ke tak. tengok diri kau tu sendiri cukup ke tak puasa sebulan? cukup ke terawih 30 hari?



bosan betul 2 soalan ni

sila like yea :D

3 comments:

Far8 budak baik said...[Reply to comment]

hahahaha aku terase kot..
yelahh yelahh..
larikkkkkk ehehe

atyn said...[Reply to comment]

far8: ni mesti salu tanya soalan tu kan? haaa jgn nk larik..meh nk pulas telinga jap. hahaha

amirahrosli said...[Reply to comment]

haih -.- sy hari2 ade org tanya. kalau depan mata rasa nak bg kaki jeh! haha