hitam putih

hari ni sangat bosan..
hari ni tiba2 terajin bukak myspace balik..
hari ni tgk balik album gambar kat myspace..
hari ni teringat balik gambar silat ni..
hari ni saya dah tak ingat sem berapa ntah saya masuk silat..hehe

hanya 1 sem je saya join silat lepas tu terpaksa batalkan niat untuk teruskan atas sebab2 tertentu..kesihatan tidak mengizinkanlah..
masa ni ktrg ada persembahan kat kampus kota bharu sempena hari k0 kat sana. kenangan uh..rindu plak kat dorang ni. tyka jela boleh jumpa lagi sem depan..yg lain semua kena campak kampus lain. uitm ni suka campak student dia..haha







sila like yea :D

1 comments:

amirahrosli said...[Reply to comment]

haha comel je gambar :)

teringin nak belajar silat, tapi tak tau kenapa tak belajar. ehh? --"