setiap saat aku menantimu!




detik demi detik

masa kian berlalu













hari demi hari

aku menunggumu











minggu demi minggu

aku harap kau hadir di rumahku












aku menunggumu dengan penuh kesabaran













tiap kali kedengaran bunyi enjin motor di depan rumahku

aku harapkan ia akan memberikan aku senyuman














tapi sayang itu bukan kau














aku hampa dan terus hampa














betul-betul punya hampa














bila uitm nak pos minitranskrip ni?!! penatlah tunggu. bila tepon asyik jawab "dalam proses" je

sila like yea :D

5 comments:

ahsfantasy24 said...[Reply to comment]

hehhee..
jgn pernah jemu utk mnunggu :)

shiema sufian said...[Reply to comment]

ingatkan boydie. rupunye posmen :) hhaha. kelakar :)

shiema sufian said...[Reply to comment]

ingatkan boydie. rupunye posmen :) hhaha. kelakar :)

atyn said...[Reply to comment]

ahsfantasy24 : de tips x? x nk bg jemu tgu ni..hehe;P

atyn said...[Reply to comment]

shiema sufian : alamak sy x de bf la..so tgu posmen jela. hehe