selamat pengantin baru kawan!

4 jun 2011 yg lepas..selamat sudah kenduri salah seorang kawan baik saya ni. macam tak percaya pulak..budak laki yg selalu menyakitkan hati saya..tak habis2 ada je benda yg nak digaduhnya dah jadi suami orang. plan punya plan..dari arah gombak ni konvoi 2 kereta 1 motor. ingat nak pergi pukul 11.30..akhirnya 12 lebih jugak ktrg gerak. tunggu hazwan settle urusan dia. tak tau pulak dia ada program tapi ok jugak gerak time tu sebab pengantin ada kat dewan pukul 1. tak ada lah lama nak tunggu kan

tahniah kantong!
semoga bahagia ke anak cucu













habis je terus gerak pergi rumah yan pulak. ada kenduri kesyukuran dan tahlil. disebabkan ktrg sampai terlalu 'awal sangat' so makanan sudah habis tp tak kesah sangat..ktrg pun baru lepas makan kan. just menghabiskan air kat rumah yan jela..haha. tujuan utama pergi rumah yan pun sebenarnya nak bergosip..haha adat lah kan perempuan! tp tak sempat nak habiskan gosip..sudah ada orang datang menjemput mau hantar saya pulang. ala bukan gosip apa2 pun sekadar meluahkan perasaan tu je..tak apa kan? haha. luah pasal apa..hanya kawan2 saya je yg tau..peace ^_^v


p/s: terima kasih kpd yg menjemput

sila like yea :D