misi mencari pengedar perfume

salam..hai semua. sihat? harap semua sihat lah yea.

post kali ni saya nak berniaga sikit plak..boleh tak? hehe. sebenarnya saya dah start agak lama lah jugak jual perfume ni. Alhamdulillah business perfume saya ni laku jugak. kawan saya, hanisah azwar banyak tolong saya jual perfume ni kat kolej dia. sambutan agak memberangsangkan. keuntungan yg dia dapat pun memuaskan. boleh lah jugak support perbelanjaan dia.
Alhamdulillah hasil yg saya dapat pun cukup untuk buat belanja. dapatlah jugak duit sampingan drpd tak ada langsung kan?


perfume ni mampu bertahan sehingga hampir 8 jam (bergantung pd cara pemakaian dan aktiviti). setakat saya pakai ni mmg tahan lama. pakai pagi boleh tahan sampai petang. perfume ni jugak dibotolkan menggunakan botol berkualiti tinggi dgn rekabentuk menarik dan lebih kecil sebab tu lah harga pun lebih murah. sesuai dgn harga untuk student. saiz yg kecil senang untuk bawa ke mana-mana.

skrg ni saya nak cari pengedar yg lain..kalau ada sesiapa yg berminat bolehlah contact saya.

emel: atyn_239@yahoo.com


harga untuk pengedar

3ml : RM 8
8ml: RM15

minimum jumlah yg diorder:

3ml sebanyak 24 botol (2 kotak) : RM190
8ml sebanyak 10 botol (1 kotak) : RM150
harga pos akan diberitahu kemudian*

harga yg korang nak jual ikut suka lah. kalau saya ni jual

3ml : RM10
8ml : RM18

so untung untuk 1 botol 3ml rm2..8ml pulak rm3. tak ke masyuk tu? hehe
ni senarai bau untuk perfume:


happy heart
rush 2 type
amore
aroma soft
ocean
overnight
miracle (w)
apple blossom
hugo (w)
ck one
escape
escada
cool water (w)
pleasure (w)
polo sport
polo black
dunhill desire
blue desire
blue jeans
hugo (m)
escape (m)
eternity (m)
cool water (m)





sila like yea :D

1 comments:

HAZWAN17 said...[Reply to comment]

wah bagus ni belajar berbisnes..boleh cari duit raya lebih