langsung tak hormat ko lah!

maghrib macam ni lah ada orang buat aku sakit hati. memang aku tak akan maafkan lah. bajet ko budak mesir..ko bagus sangat!!

asal haa budak2 agama ni ramai yg berlagak? lagi2 budak mesir ni. kawan aku yg belajar kat mesir yg amek medic semua ok je. tak ada nak berlagak pun. maaf lah der aku langsung tak hormat ko sbg ustaz. yela keluaran al-azhar kos agama pulak tu..dah tentu ustaz kan tp ustaz apa ko ni. nak nasihat orang konon..dengan kata2 macam tu?
ko buat lah ceramah mana pun orang tak akan dengar kata2 ko tu..

nak kata aku lebih rapat dgn yg lain? sorry la der. ada je dikalangan kawan kita aku tak rapat dgn dia dan aku dendam dgn dia sejak dari f1 lagi tp bila dia pergi mesir ni dia banyak berubah. dulu kata2 dia memang menyakitkan hati tp skrg senang hati je aku nak accept nasihat dia dan senang hati jugak aku maafkan dia wlpn dia langsung tak pernah pun mintak maaf dgn aku. so tak payah nak guna alasan tu ok?!!

kalau dah selalu tanya soalan "ko tau tak aku kat mana skrg?" tak nama berlagak macam tu. nak tunjuk sangatlah kan ko belajar kat ovc. yela aku mana mampu nak belajar kat negara orang ni. tak layak pun. paling jauh pun aku boleh pergi kat kelantan tu je. mana hebat macam ko sampai mesir.

ni yang aku tak jadi nak suruh adik aku sambung belajar kat mesir ni. tak nak ah adik aku jadi berlagak macam ko. kalau belajar hanya untuk membangga "weh aku budak azhar...ko ada?" baik tak payah!!!



p/s: sorry tersangat marah skrg ni. memang dah tak boleh tahan lagi. dari dulu lagi saya pendam ni. lantaklah orang nak kata apa.

sila like yea :D