kalau dulu tp sekarang?!

kalau dulu








asal ayah saya bising je "ish budak-budak ni" saya dah tau mmg kompem marah kat 4 org anak dia yg nakal2 ni..






tp skrg







saya jadi musykil bila ayah saya bising "ish budak-budak ni" saya tak tau ayah saya marah kat siapa skrg ni





kami 4 org adik beradik?




atau




2 ekor ni??




tp bila dengar "ish budak-budak ni berak merata-rata"
haa kompem2 kat budak 2 ekor ni..oit2 ktrg adik-beradik dah besar okay!! reti pergi jamban sendiri. hahaha
serius sangat nakal budak 2 ekor ni..tomei dan kelabu. kadang2 saya rasa nak je buat korban 2 ekor ni. sebab 2 ekor ni lah saya selalu kena marah dgn mak saya. yela dah bagi makan pastu mak saya balik kerja mengedix kat mak saya plak. bising kononnya lapar. dah tak pasal2 saya kena marah sbb tak bagi drg makan. ngrrr~ geram seh
drg ni kalau boleh 24 jam kelubuq..nak makan je kerja pastu berak merata-rata.


boleh stress saya layan karenah 2 ekor ni..haha

sila like yea :D

6 comments:

Botak said...[Reply to comment]

sembelih je., buat korban 2 ekor kucing ni., hahaha

meera rais said...[Reply to comment]

tp kan .. dorg comel lah ! ;)

atyn said...[Reply to comment]

Botak: ikutkn hati nk je tp nnt saya kena bebel dgn mak saya. mak saya sgt syg 2 ekor ni..hehe

atyn said...[Reply to comment]

meera rais: tengok la tuannya sape..haha

galerymarginal said...[Reply to comment]

mantap..numpang singgah boleh kan

galerymarginal said...[Reply to comment]

mantap..numpang singgah boleh kan