akhirnya

fuhhhhhhhh


fuhhhhhhhhhhhhh


tiup debu2 di blog ni. aiyaa agak sudah lama lah jugak kan saya tak update blog. sebelum ni asek tak ada mood je nak update2 ni. kemalasan yg amat sangat..haha. banyak je cerita nak dikongsikan tp tu la malas nak taip so pendam dalam hati jela. banyak yg berlaku kat saya sebelum ni..bermacam2 masalah terpaksa saya hadapi. maybe sebab masalah2 tu lah kadang2 buat saya mudah terasa hati.

entri lepas saya ada bagitau surat yg tunggu2 tu kan..skrg sudah sampai. akhirnya penantianku berakhir.



bila baca surat ni rasa "wah aku dah ada sijil diploma lah" dah boleh mohon kerja..hehe
tp tak boleh cari lagi kena sambung ijazah plak. sabar tyn 2 tahun je lagi okeyh?!
akhirnya transkrip yg saya nanti2 kan dapat jugak tp plan saya tu tak jadi.
bila saya tanya pendapat kat kawan2 saya semua beri galakan. parent saya pun sokong dgn cadangan tu tp saya rasa saya tak mampu nak handle semua tu. yela nak fokus kat study lagi dalam masa 2 tahun ni..banyak cabaran uh

kalau saya teruskan plan ni mmg banyak rezeki datang kpd saya sekelip mata. belum start apa2 lagi dah ada yg offer tender kat ktrg. kalau laksanakan ni fuhhh lumayan beb wa cakap lu. sebulan boleh cecah 5 angka uh untung..amacam best tak?
walaupun benda tu sedap je dengar..yela siapa tak nak hidup senang kan. saya pasti semua orang nak jadi kaya termasuklah saya tp tak apa lah saya lepaskan dulu rezeki ni. insyAllah akan datang ada rezeki yg lain. betul tak? hehe

so simpan dulu lah transkrip saya ni..mana tau boleh guna untuk benda lain ke kan?

apa2 pun saya ada terima 1 tawaran dr kawan saya..amalina misron
boleh tumpu dekat tawaran tu je..so buat masa ni kumpulkan dulu ilmu dan pengalaman untuk laksanakan apa yg ktrg rancang. hehe



psttt~ saya ada terima 1 job ni dan job tu akan bermula januari depan. saya kena in charge bahagian marketing tp saya amek finance..macamana tu? saya cuba lah beranikan diri terima job tu. cabaran belajar sambil kerja ni kena pandai2 lah bahagikan masa. demi mencari duit poket lah kata kan. harap keputusan saya ni terbaik buat saya. apa2 pun doakan saya ek ^_^

sila like yea :D