wewitt impian tercapai!

maaf post kali ni guna 'aku' jap..hehe

ya Allah syukur Alhamdulillah..^_^
apa yg aku idam2 kan 3 tahun sebelum ni tercapai jugak. penat lelah..hasil usaha aku berjaya jugak. kerana terlalu gembira..aku masuk bilik parent kejutkan parent saya..haha tanpa perasaan bersalah

"ibu, akk dpt ANC"

ibu terus bangun..ucapkan tahniah pada aku. jelas kelihatan kegembiraan ibu aku. yea ibu aku still menangis tp kali ni bukan lagi menangis kerana kecewa result aku yg teruk. yup ibu menangis kerana gembira melihat anaknya berjaya. akhirnya aku mampu buat ibu gembira dgn kejayaan aku setelah aku kecewakan hati dia spm dulu.

terima kasih ya Allah Engkau kabulkan hajat aku ini..syukur sgt3



yeayyy diploma lulus sebaiknya. gembira tengok kawan2 yg lain dpt result gempak2. tahniah korang..dan paling tahniah atiyyah anoar..wewittt caya lah mu.

"weh aku tak sabar nak konvo dgn korang sume lah..jumpa hari konvokesyen kita nanti. pakai cun2 jubah tu tau korang"

sila like yea :D

13 comments:

shiema sufian said...[Reply to comment]

congrates!

adeQkecik said...[Reply to comment]

tahniah tahniah =)

azimahrazak said...[Reply to comment]

congrates atyn! tumpang gembira untuk atyn :)

.:cik sweetener:. said...[Reply to comment]

tahniah atyn, nt konvo same2x, hehe

sue shuhada said...[Reply to comment]

congrate syggg.. biar dh terlambat pom..huhuuh

Anonymous said...[Reply to comment]

ANNE COGHLAN IS " SS", PEDOPHILE & TERRORIST?

HICKS think that is COOL?

yad'z said...[Reply to comment]

hehe... tahniah.. tahniah.. =)

atyn said...[Reply to comment]

shiema sufian: thanks;D

atyn said...[Reply to comment]

adeQkecik: terima kasih tp x sehebat result iera lah..hehe

atyn said...[Reply to comment]

azimahrazak : thanks zimah. zimah pun tahniah jgk berjaya abeskn diploma..hehe :)

atyn said...[Reply to comment]

.:cik sweetener:. : bereh..snap gambar tau nt kt konvo ;)

atyn said...[Reply to comment]

sue shuhada: tq syg..kamu pn tahniah jgk :D

atyn said...[Reply to comment]

yad'z: terima kasih :)