taktik yg sering digunakan oleh lelaki!


1) salam. boleh saya berkenalan dgn awak? saya tertarik dgn perwatakan awak. dah lama saya perhatikan awak. awak cantik lah. saya suka tengok awak. harap awak sudi berkenalan dgn saya.

2) terima kasih sudi berkawan dgn saya. gembira hati saya awak terima saya. saya akan cuba sedaya upaya utk jaga awak. saya tau saya bukan baik tp saya cuba yg terbaik ok?


3) ingat tau jaga diri elok2. keluar dgn kawan2 tau jangan sorang. bahaya. balik nanti contact saya yea. saya doakan awak selalu


4) kenapa awak tak contact saya? saya risau awak keluar lama2. ok saya tau saya tak ada hak pun. saya tau saya percayakan awak tp saya tak tau lah nak kata macamana. kita selalu nampak dari jauh je tapi saya rasa awak macam dekat je dgn saya. mungkin ini lah kot orang kata cinta. awak cinta saya tak? tak nak bagitau. ok tak apa saya tau awak cinta saya kan. awak pun dah malu nak jalan kat tempat saya lepak..hehe. tq..i love you too


5) siapa saya dalam hati awak? betul ke awak sayang saya? hehe saja nak dapatkan kepastian lagi. tq awak..sayang awak ketat2


6) awak sejak kita berkenalan kita just panggil saya awak je macam tak special pulak diri saya untuk awak. saya teringin jugak macam member2 saya dgn awek2 dorang. panggil sayang boleh? awak panggil saya b? tak salahkan just panggilan je. thanks sayang..love you


7) sayang, kdg2 b tengok sayang macam tak percaya b je. sayang masih ragu dgn b ke?


8) sayang, b nak sayang tau. sayanglah segalanya untuk b. sayang lah pemberi semangat untuk b. sayang, b harap b dgn sayang tak ada rahsia lagi ek. inikan membuktikan b caring. so jangan risau. b janji akan jaga rahsia kita elok2. love you..muahhh


9) sayang, dah lama kita msg boleh tak kita keluar sama2? sayang bawak lah kawan2 sekali sbg teman..tq sayang..love you


10) o0o dah pandai yea panggil b dgn panggilan 'abg'. tq..ini tambah sayang kat ayang ni. hehe. sayang, kenapa masa kita keluar sayang bawak satu battalion nak jumpa abg? sayang tak percaya kat abg eh? abg betul ikhlas dgn sayang


11) sayang, abg rindulah. kita keluar nak? tak puas lah tengok gambar sayang je..nak jumpa betul2. rindu sgt3. sayang, pakai tudung yg abg bg tu ek. mesti sayang lawa pakai tudung tu. bukan sayang tak cantik..just makin cantik dgn tudung tu..nipis sikit. tp kali ni sayang datang sorang je boleh? bukan apa abg nak luangkan masa dgn sayang..tak nak ada gangguan. boleh yea sayang..tq love you mmmuuuahhhhh


12) sayang, abg mintak maaf dgn apa yg terjadi. abg tersentuh jari sayang td. betul jugak cakap sayang TERsentuh tak apa..hehe makin tebal la cinta abg kat sayang


13) thanks sayang sudi jumpa abg td. cantiklah sayang td. geram abg tengok..hehe. ololo abg romantik sikit pun salah ke? o0o suka abg romantik ek? hehe..love you. td da berani tenung abg ek..amboi dah pandai ek dia skrg..hehe. miss u


14) sayang, nak tanya boleh? rambut sayang panjang tak? just thinking of you at the moment..hehe. tq sayang bgtau..wow abg boleh bayangkan betapa cantiknya sayang abg ni. hehe


15) tadi terbeli tudung pendek untuk sayang. sayang pakailah bagi gambar sayang tu kat abg boleh? tq sayang, cantik sgt sayang. nak buat wallpaper kat hp abg la macam ni..hehe. sayang tak marah kan? biar kawan2 abg tgk hp abg dorang jeles sbb abg ada gf cun..hehe


16) sayang, sayang cintakan abg berapa %? sepenuh hati?? thanks sayang..love you too. abg janji abg akan jaga sayang baik2 dan tak akan tinggalkan sayang


17) sayang, dah lama kita couple kan? tak akan abg pegang tangan sikit pun nak marah. sayangkan milik abg. thanks 4 being understanding..love you


18) sayang, sayang cintakan abg sepenuh hati kan? apa bukti cinta sayang tu? sayang dtg rumah abg tunjukkan bukti cinta sayang..kalau tak kita putus. ok nanti abg jemput sayang ek..gembiranya hati abg


19) hah?!! sayang mengandung? macamana sayang tau? cuba check lagi sekali dgn doktor. tak kan sekali buat dah mengandung ke sayang ada buat dgn org lain. perempuan murahan!


20) aku nak ko gugurkan kandungan tu!! kenapa tak nak pulak? jangan nak bikin hal lah. gugurkan jelah!!


21) tak sakit lah. kenapa manja sangat ni? benda mudah macam tu pun tak boleh buat

22) sorry, aku tak boleh teman ko pergi klinik. malau lah kalau terserempak dgn family or member aku dgn perut besar ko tu


23) apa?? rm5000? ah ko mengandung ko carilah sendiri duit nak gugurkan anak tu. masalah ko bukan masalah aku. lantak ko lah keluarga ko pulaukan ko. ko tu yg bodoh. ko ingat ko tu cantik sgt? aku dah tak ingin perempuan murah macam ko

24) jangan kacau hidup aku boleh tak? aku sibuk tak ada masa nak layan ko

* perempuan tu mati akibat kegagalan proses penguguran

* si lelaki mencari mangsa baru dan kejadian terus berulang




p/s: tak semua lelaki itu baik dan kita sbg perempuan kenalah pandai2 jaga maruah diri kita. jadikan kesucian diri kita sbg hadiah paling istimewa untuk suami kita nanti..peace ^_^v

sila like yea :D