tahniah adikku!

sabtu lepas berlangsungnya 1 event di sekolah saya dulu. saja merajinkan diri untuk follow mak saya pergi tengok adik saya naik pentas..lagipun dah lama kot tak pergi sekolah saya dulu. sampai je sekolah tu..terus teringat kat member2 gen20 yg lain. serius rindu giler zaman budak2 sekolah dulu..

tp yang terharunya..junior2 masih ingat kat saya ni. waaa~ terharu giler..tp kan seriusly saya tak berapa ingat sangat nama dorang..maaf deh adik2 junior ku sekalian. ingat mana yg rapat jela..hehe lebih2 lagi alin. alin ni salah seorang agen perfume saya tau..haha
kelakar plak bila tengok dia terkejut nampak saya..hahaha. ramai jugak yg tegur kata muka saya dah lain..
pelik2 rasanya biasa je kot..still COMEL macam dulu tak ada berubah apa2. kalau berubah pun MAKIN comel ada lah...hahaha

persembahan choral speaking (b.arab) giler hebatlah dorang.
time ni boleh plak mak saya tanya dorang ni cakap pasal apa. erk?? maaf ibu..anak ibu ni tak pandai arab..hehe. serius tak paham pun laju giler dorang cakap.

wewittt~ itu adik saya..bravo! bravo!



family saya bersama family member baik adik saya

junior2 saya yg berjaya dapat mumtaz dan jayyid jiddan. tahniah yea adik2 ^_^

posing depan kamera merupakan asas menjaga gerai..hehe

ok saya pun nak menyelit jugak..hehe. sebahagian junior saya juga. tahniah adik2 semua dapat sambung pelajaran di ipta. jangan lepaskan peluang yg dah ada ni.
oh asna! akk tau awak baca blog akk kan. ingat pesanan akk tu tau...jangan lupa! hahaha

tahniah jugak kat mamat ni dapat mumtaz dlm SMA 90%.
hebatlah kalah kakak dia uh..hanya mampu dapat jayyid je dulu..sob~

sila like yea :D

4 comments:

yanyan said...[Reply to comment]

hahaha gila hebat adek kau. tahniah adik fatin :D

izzy said...[Reply to comment]

hye there
do follow me back okeeee
=)

Cik Cammy Lia said...[Reply to comment]

tahniah...tp ape maksud tu eh? hihi

HAJAR hasan said...[Reply to comment]

hebat gilerr!! mumtaz tu~ pergghh! saya dulu pun, jayyid jidan je. Alhamdulillah. :)