jom bakar hidung!

coitt tak ada lah kan nak buat kerja giler ni..haha
korang pernah tak buat rawatan lilin resdung ni..alaa jangan lah buat2 tak tau plak. siapa yg tak tau tu sila lah google sendiri..malas plak nak masukkan kat sini..
saya sgt malas skrg..haha yg saya tau kaedah ni bakar hama resdung kat sekitar hidung dgn dahi tp saya buat satu muka..ngee
nak kata saya ada resdung ni entah lah saya sendiri pun x tau...haha maybe ada sikit kot sbb salu gak hidung ni asek gatal2 je. kdg2 tu rasa gak susah nak nafas..
bila tengok housemate buat lilin resdung ni rasa nak join gak..nasib baik housemate ada belikan lebih utk saya..thanks tyahsaghu^_^



tengok banyak kan debu2 kuning tu? siapa yg geli nak tengok gambar atas ni sila lah 'x' kan cepat2 blog saya ni..tp sebelum tu tglkn jejak korang dlu kat shoutbox saya tu senang saya nak serbu blog korang balik..haha
lega weh hilang lah sikit gatal2 kat muka ni..rasa cm ringan je muka..



terasa diri ni bertambah lagi COMEL..oh yeahhh~ hehe

sila like yea :D