hater!

hi hater2 saya yg sekalian!! erk ada ke yg benci saya?? ok kalau ada pun ada aku kesah!! haha


adat hidup beramai2 ada je yg kita tak puas hati dgn seseorang termasuklah orang lain pada kita jugak..ahh dia tu bajet bagus! ah dia tu buruk betul perangai!
gumpat sana sini dah jadi lumrah dlm kehidupan kita ni..ada saja yg tak senang dgn cara kita. mungkin dorang tak pernah berada ditempat kita..jadi dorang tak paham dgn jiwa kita..
so tak boleh lah nak salah dorang sbb tak paham diri kita..setiap ibubapa lain cara didik anak2 dorang..mungkin family seseorang tu mengikut aturan islam..mungkin ada yg cara kemodenan sikit..jadi tak perlu nak salahkan sesiapa. kalau ada yg bertegur ttg tingkah laku kita just accept je walaupun kita rasa ah menyebok lah ko ni jangan nak masuk campur life aku..
uit tak boleh lah kan camtu..mungkin orang tu tegur utk kebaikan kita jugak..terima lah dgn open-minded..tak rock lah weh nak marah2 ni...haha




ramai yg suruh cakap cermin diri tu sebelum nak burukkan orang tp kdg2 kita sendiri pun tak cerminkan diri kita..
bukan nak perli mana2 pihak tp sekadar nasihat utk diri sendiri jugak..


pstt~

saya tau je ada yg tak suka saya sbb saya COMEL..
saya tau je ada yg giler benci saya sbb saya COMEL..
tp saya tau je ada yg sayang saya sbb saya COMEL..
so kesimpulannya saya tetap COMEL walau apa2 keadaan sekalipun...haha


wekk~ ada aku kesah korang benci pose gedix ni?!!

sila like yea :D