diserbu polis!

korang ada ke kena kenangan kena serbu dgn polis? tak ada kan? tak ada kan??
selalu tak korang tgk berita ke 999 ke polis serbu kelab malam?
mesti pernah kan..korang boleh bayangkan saya dgn geng uma sewa kena serbu dgn polis lebih kurang macam kat tv tu?
haha mmg terbaik punya kenangan lah...tak sangka plak saya akan alami pengalaman macam ni tp tak ada lah sampai kena tahan kat balai polis

tengah syok2 ktrg karok tiba2 je ada seorang laki masuk tunjuk kad...then dia kata dia polis..
ingat tipu..yela muka macam budak2 kdg2 mana boleh percaya sgt kan takut polis palsu ke..
ok rupanya mmg sah dia polis..
tp tak ada apa2 pun..drg just nak tengok ic je..then drg suruh sambung karok balik..haha
bapak sempoi lah abe polis tp huh mengatai giler..biasa lah kan polis muda jumpa plak perempuan cun2+comel2 macam ktrg mula lah naik miangnya tu. dorang just nak buat pemeriksaan je takut ada pendatang tanpa izin ke..premis tak berlesen ke..premis tutup lewat sangat ke..
haa tu jela..nasib baik ktrg tak bawak dak laki. kalau tak lagi lah parah jawabnya...

sila like yea :D

2 comments:

Lieyda said...[Reply to comment]

haha aku dah la tak bawak ic.nervous gila kowt haha

MyzaAli said...[Reply to comment]

dia tgok ko mcm pendatang ni atyn... heheheh... naseb kwn2 kau warganegara.. klo x kantoi la kau.. hahaha :) gurau!