main tuit dgn heliza helmi tu!

"ceh tu pun nak kecoh kan atyn ni. aku dah siap ngam giler dgn heliza pun x kecoh"


ahh peduli apa kan..ni blog saya sukahati lah kan nak kecoh...haha ada saya kesah? ngeh3
x sangka uh artis femes heliza helmi balas tweet saya...betul x tipu punya..
x caya tengok ni..semuanya bermula dr ni..



mmg betul2 x sangka lah kak ija
(panggilan manja heliza) balas..niat mau ngajing si aidil je..sekali kak heliza balas..hehe tersentap uh di situ..hahaha
mmg betul lah kak heliza mmg spoting n peramah orangnya..tengok blog2 lain pun ramai cakap camtu..mana x nya kak heliza join gathering blogger..dah siap jadi kawan dah drg tu..
waa~ bila lah boleh pegi gath ni? bila lah boleh jumpa kak heliza?teringin nak jumpa dy jugak tp segan...hehe
serius saya pun minat kak heliza ni..jangan kata saya lesbian plak..kasi pang* baru tau...hehe
jeles giler dgn muka cute dy dgn mata bulat tu...jeles! jeles! jeles!
tp x apa syukur dgn apa yg Tuhan ciptakn pada diriku ini....saya pun comel apa cuma mata je x berapa nak bulat...hahaha
(wekk mau perasan jugak diri ni cute)

sila like yea :D