saya jeles tau x?!


seriusssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!

saya jeles tau x dgn kamu! kamu! bikin hati saya panas je..
yea kamu kamu lah siapa lagi....hati ni dah x tahan lagi tgk krg dok happy je...x pikir pun perasaan saya kan..saya sakit hati tau tgk kegembiraan krg tu..asek dok gtw je yg krg tengah gembira giler...
saya jeles tau x?
krg saja je kn nak bg saya jeles..waa~ sedih la camni...

















eh jangan terasa hati tau x marah krg pun cuma
saya jeles krg dah tengok hikayat merong mahawangsa

kenapa kelantan x ada wayang....waa~ nak balik kl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en.raif antar lah heli amek anak dara anda....dy nak sgt balik wangsa ceria ni...
homesick~

sila like yea :D