ini keputusan saya!




akhirnya saya sudah membuat keputusan...bila dah tanya senior2,mintak pendapat ibu saya..saya dah bertekad mau amek degree finance je nanti. solat istikharah pun dah buat..saya mimpi main duit..erk adakah itu sbg satu petanda??? hehe

1st: finance
2nd: business economic
3rd: islamic banking
4th: operation management

ini kos2 saya mohon..susah jugak uh nak mohon degree ni..ada ke mintak no angka giliran masa spm dulu...adeh mana nak ingat semua tu...fail sijil pulak kt uma...jawatan2 kat sekolah dulu pun saya lupa..haha cabaran betul nak isi permohonan ni

bila tgk result saya sebelum ni pun saya lebih score pada subjek mengira..so harap2 lah yg ni keputusan terbaik saya. InsyAllah saya boleh cover balik kot...doa kn saya yea..
harap2 jugak boleh dapat kt shah alam..x pun kt puncak alam ke tu pun kalau jadi fakulti kt shah alam tu pindah ke puncak alam..x kisah lah puncak alam tu jauh giler kampus dgn kolej tp saya sanggup..ada alasan kan nk bg kt en.raif boleh bawak kereta ni...hehe
paling jauh pun harap2 lah kt melaka je..saya dah penat nak dok jauh2 ni...penat uh nak naik bas berjam2..ingat x letih ke..hehe

sila like yea :D

6 comments:

faiz said...[Reply to comment]

pilih ikut kata hati...jgn tersilap pilih course..

Insan Bernama Kekasih said...[Reply to comment]

wah!bagus2...semoga impian menjadi kenyataan..amin

CiPoT CeDoT said...[Reply to comment]

ambik krusus kawin lagi best...hekhekhek...

atyn said...[Reply to comment]

@faizbaik faiz..^_^

atyn said...[Reply to comment]

@Insan Bernama Kekasihthanks insan bernama kekasih..doakn sy berjaya yea..n kamu juga;D

atyn said...[Reply to comment]

@CiPoT CeDoThaha xde calon ag la cipot cedot..nk kawen cmne...haha