keliru nak amek kos apa ni?!

skrg ni semua pelajar akhir tahun diploma uitm dok pakat serbu bsn utk beli no pin..termasuk lah jugak saya..wee~ x sabar uh nak mohon degree..
habis je kelas tadi terus siap2 pegi bsn...fuh~ ramai giler org kt bank..no giliran skrg 385 no ktrg pulak 415...bapak ah kan nak tunggu lama tp nasib baik lah ada member gak kt bank tu hani,azminiey dgn miera bella..drg bertiga ni pulak pegi amek no sorang satu..adoi~ lawak je tp bagus jugak boleh no drg...hehe so dapat lah no 397...ngee~ cepat sikit kn

tp begang kot pakcik bsn tu x nak terima banyak2..maximum nak 6 je...haha ktrg pulak ada 12..yela 1 uma sewa saya dok pesan belikn no pin utk drg..
giler x boleh blah muka pakcik botak tu...mmg nampak giler kot muka malas nak buat kerja..1 hal lah pulak kn nak amek no giliran lain..jenuh kot nk tunggu...padahal sama je nanti..ngeng tol~
sory sgt emo jap..benci pakcik botak tu...haha
so apa lagi dapat beli 6 no pin jela..dah tau kt bank tu ramai bukak lah kaunter banyak..ni 2 je..sgt efektif kan?!!

skrg ni saya tengah konfius nak mohon kos apa..bajetnya nak mohon

1st: business economic
2nd: finance
3rd: x tau lagi
4th: islamic banking

tp kan saya tengah pikir ni patut economic letak 1st atau finance yg 1st...pikir jugak peluang kerja nanti macamana..business economic pulak org kata susah nak dapat kerja nanti..
tanya makcik saya pun dy x sarankan amek ekonomi tu suruh mohon kos lain..
lagi satu...saya rasa saya ni macam sesuai dgn finance..yela lepas frust x dapat kos akaun sbb x dapat nak capai cita2 saya jd akauntan..ada jugak lah pikir nak amek finance..saya mmg minat kearah macam tu..tp masa belajar finance dulu x berapa nak paham apa yg lecturer ajar..so kalau saya amek boleh ke bawak nanti?? waa~ konfius2..
tolong saya boleh bg pendapat krg..

sila like yea :D