deactivate fb!

jadual exam sudah keluar..waa~ giler lah sehari ada 2 paper
boleh ke skor ni?? adoi~ ahh yakin tyn ko boleh buat punya..mmg kena start dr skrg!

20/4 : mkt361 & tpt250
25/4: ent300
28/4: mgt369
29/4: diploma habis..yeayyy~

adoi~ mmg kena deactivate fb ko ni tyn!!!


pada mulanya mmg nak deac fb sbb atas sebab2 tertentu..makin lama makin pendam makin sakit hati ni..
kenapa? hurm~ biar saya sendiri jela yg tau..x perlu lah gtw kat sini..
x apa dia ada dy..boleh cari dy kalau sunyi. sorry kalau sape2 yg contact saya tp saya x berapa layan. saya sgt busy skrg..
tp blog masih berfungsi lagi kot..hehe mana lah tau saya nak luahkan tension ke apa..blog lah jadi mangsa saya...haha

ouh yea sorang rakan sekolah menengah saya terlibat dgn exciden..dengar cerita kena operate kt bahagian lutut..ngerinya dengar
awak~ saya doakan awak cepat sembuh

sila like yea :D

0 comments: