aku akur!

spt yg dijanjikan..saya akan letak pulak lagu balas dr lagu aku berundur..
kalau lagu 'aku berundur' tu mengisahkan seorang perempuan yg mengundur diri dr cinta dy..so kali ni kita dengar pulak apa respon si laki bila dapat tau si gadis idaman dy cuba pergi jauh dr dy..
bila dengar kedua dua lagu ni mmg kena giler la dgn saya..lagi2 aku berundur tu..
serius ini yang saya sdg alami skg...ok lah kita layan dulu 'aku akur' ni



bisakah engkau meninggalkanku
bisakah engkau menghapuskan ku
perlukah engkau buat begitu
perlukah engkau sakiti hatimu
walaupun dihati mu tak rela
walaupun dihati mu terluka

maafkan aku menyintai mu
maafkan aku memiliki mu
sedangkan dia ada di hatiku
ku mahu engkau fikir dahulu
sebelum engkau undurkan diri
jika itu mahumu
aku akur

kenapa engkau berputus asa
sedangkan engkau mencintaiku
kenapa engkau pergi dari ku
pergi dari hidup ku ini
ku harap engkau tidak menyesal
kerna dengan berputus asa

biar sayang dihati
biar cinta dihati
ku simpan selamanya
terima kasih untuk segala
cinta dan sayang yang engkau beri padaku


p/s: jgn tanya kenapa video ni senget yea

sila like yea :D

0 comments: