aku berundur!


layanlah lagu ni macam sebijik je kena dgn saya ni...haha

bisakah dia mencintaimu?
bisakah aku mencintaimu?
bisakah dia memilikimu?
bisakah aku memilikimu?
mungkin dia yg terbaik untukmu
dan kini aku harus berundur

lebih baik kau pergi padanya
lebih baik kau memilih dia
jgn pernah kau hiraukan hatiku
lebih baik kau pergi padanya
lebih baik kau memilih dia
pergilah kau padanya, aku rela

bisakah dia mencintaimu?
bisakah aku mencintaimu?
bisakah dia memilikimu?
bisakah aku memilikimu?
tp tak mengapa aku sedia
berundur dan merelakan dia

aku cuba dan cuba bertahan untukmu
walau ia menyakiti, aku bertahan untukmu


eh ada jugak lah lagu balas dr pihak laki..nak tau lagu tu?
nantikan entry akan datang yea...hehe

sila like yea :D

0 comments: