smartlah bf baru saya ni!

tanggal 15 feb 2011..saya dan jejaka pilihan hati saya telah declare utk serius dalam hubungan kami. saya x kisah saya curang dgn bf saya lama dulu..
so jangan lah ganggu hubungan kami ok!
saya x akan benarkan sesiapa curi hati bf baru saya ni sebab saya sayang giler2 kat dy..
biarlah orang nak kata apa2 pun ttg hubungan kami tp x apa kami saling mempercayai antara satu sama lain..
sejak saya dengar nama dy dan melihat betapa smartnya pilihan hati saya ni..saya dah mula tertarik utk mengenalinya dgn lebih dekat..nasib baik lah dy terima..hehe
suka tau!

adakah sekacak ashraf muslim bf baru saya ni??

hei mestilah..x kan lah x nak puji bf sendiri kan. habis nanti dy merajuk tau..susah saya nak pujuk dy nanti..dah lah payah tau x nak pujuk dy. saya ni dah lah x reti pujuk orang. kalau pergi kursus memujuk orang pun mesti saya gagal! serius...huhu

korang nak tau ke siapa bf baru saya tu??





















tadaa~
ini lah bf baru saya.."smart bro" namanya..
macamana smart kan bf saya ni???? hahaha..jatuh hati tau saya kat dy..
susah nak jumpa bf smart macam ni...HAHA

ni broadband yg saya baru je beli..hehe jiran saya amalina abu samah tolong belikan sebab alang2 dy balik kl..so minta tolong dy jap..
sebab modem broadband saya dulu punya dah sengal...slow je..tensen tau!
housemate saya laju je..saya ni je siput lagi laju dr coverage dy...

sila like yea :D

6 comments:

~hAKim ZaiLAn~ said...[Reply to comment]

modem ni boletarik coverage kuat lagi ke?

qasehraihan said...[Reply to comment]

hahaha..
smart br tu broadband line apa ek??

atyn said...[Reply to comment]

@~hAKim ZaiLAn~agaknya la kot sb laju je sy on9 ni

atyn said...[Reply to comment]

@qasehraihansaya guna celcom tp kwn saya kata sume boleh guna xkesah maxis ke digi

::NelyLeyana:: said...[Reply to comment]

jelesnye!!!! uhuhuhu sy x de bf secanggih itu...

p!q4h b@guss said...[Reply to comment]

fuhhh..nasib baikk..
asyraf muslim tu sya pnya..hehe