cara terbaik utk besarkn badan!

ok ni cerita lama tp saya x kira saya nak cerita jugak. tiba2 je teringat pulak kisah ni..haha

alkisah bermula lah di suatu petang..saya merajinkan diri pergi carefour sorang2 (xde bf kan sorang2 jela!haha). saja window shopping..memang camtu lah gaya saya bila nak beli barang ni. suka tengok2 dulu pastu esok lusa datang balik baru beli (rajin kan dtg 2 3 kali tempat yg sama? haha). yela pas window shopping tu balik rumah istigharah dulu pikir balik patut beli ke x..kalau rasa patut beli baru lah kan membodek mr.abah mintak duit (org x amek pt gitu lah!haha)

masa dok jalan sorang2 tu sambil usha2 kot2 ada mamat ensem terpikat dgn saya ke kan (ceh! bajet ko cun!) saya terasa lah ada seseorang mengekori saya asyik dok intai je. barangkali dah ada yg terpikat dgn saya lah kot. nak mintak no saya lah tu kan! (uh sumpah membajet lagi) haha
bila dah tau ada orang memperhatikan saya...saya pun mula lah jalan ala2 model gitu. nak bagi orang tu lagi bertambah terpikat kat saya..haha (sudah2 stop bajet tu)

bila terasa orang tu makin menghampiri saya...hati saya mula berdegup kencang. adakah ini dinamakan cinta? HAHA (sumpah nk muntah uh)

si mamat tu mula menegur saya..saya pun toleh lah belakang

x: fatin kan?
saya: aah..
x: ingat aku lagi x? aku lah.....
saya: weh ko..lama x jumpa. apa cerita skrg?
x: aku biasa2 je..weh ko ni still macam dulu lagi kan. bila nak membesar?
saya: ko de PAM x?
x: xde..ko nak buat apa?
saya: nak pam BADAN nak bagi besar...
x: sengal ko...@#&^%#


haha penat uh asyik orang tanya bila nak besar je..haa hambek tu lah jawapan terbaik punya dr saya..
mudah kan? sesiapa kecik macam saya bercita2 nk besarkan badan tanpa makan sebarang ubat..silalah guna cara kat atas tu..
korang test dulu kalau berkesan gtw saya..tunjukkan bukti..
boleh lah nanti saya ajak kawan keciketot saya...izyan nadhirah try sama...HAHA
kan saya dah besar ni doplohsatu tahun...

sila like yea :D