kenapalah susah sangat ni?!

saya nk jerit kat blog saya ni boleh?

ah apa kes nak minta kebenaran pulak kan...ni kan blog saya suka hati i la kan..haha


benci!

benci!

benci!!!!!



kenapalah susah sangat nak cari laksa kt sini????



x kesian ke kat pengemar laksa macam saya ni..ke hulu hilir tau saya cari laksa tp x jumpa pun..sob~
kalau ada pun kuah bapak lah sikit giler..kemut! x padan dgn harga..
ok tu je nak luahkan..tengah frust ni dr semalam lagi cari laksa..sedih tau
ada sesiapa boleh tolong poskn laksa kt sini boleh? ngidam ni..wuu~




p/s: sorry saya da jarang giler contact awak..lagipun awak x kesah kn sbb awak ada dy. saya tengok awak hepi je dgn dy..


sila like yea :D

3 comments:

Novelgurl said...[Reply to comment]

Assalamualaikum

waaa..nape awk ckp psl laksa lak nie..dh teringin nie..mne nk crik nie..huhhu

antudegil said...[Reply to comment]

aisehmen.. sori la. hujung minggu ari tu baru makan laksa. haw haw!

Entri terbaru : Pergi Haji Guna Wang Kertas Haram, Lebih Keji Dari Babi?

sue shuhada said...[Reply to comment]

ape kes mengidam ni?? ada tnda2 tuttt ke.. hehehe :P