kak, tolonglah percaya saya dah 21!

saya nak cerita kejadian petang tadi ni..
saya dengan penuh bersemangat tau nak pergi tengok wayang hari ni..








tp kan


















kakak TGV tu x percaya saya dah 21 tahun..waaa~
ni 1st time tau beli tiket wayang kena tunjuk IC...sedih je tau

"kak,saya tau lah saya ketot jangan lah buat camtu malu tau"

kakak tu kata muka saya babyface...HAHA
tu maknanya kakak tu puji saya comel (ok nk sedapkn hati ni)


tadi saya tengok cerita shaolin..sesiapa yg agak2 muka babyface macam saya tu sila lah keluarkan ic korang awal2 yea...hahaha

sila like yea :D

2 comments:

Anonymous said...[Reply to comment]

hahaha..yolah..ak muke cuteface je...hahaha..nanti ak bawak ic la sokmo2..lagi2 bile w.walk blakang umah korang k..hahaha =)

Cik Cammy Lia said...[Reply to comment]

hehehe..kesiannya..rmi x org time tu???tp xpelh sekurangnya akk tu bg pujian dlm x sedar ahakss...