bestnya kalau boleh fokus camni bila study

pstt~ nak tanya ni..korang akan fokus giler x bila study? kalau yg betul2 ulat buku tu mmg iya lah kan tp kalau orang pemalas macam saya ni..adeh~ bukak buku je terus ingat katil...haha
serius saya ni pemalas orangnya..

tp kan saya ada 1 tabiat...hehe agak pelik lah jugak

nak tahu apa tabiat saya tu??










saya akan betul2 fokus bila saya tengah bersihkan sikat rambut saya ni..
x percaya try la tanya roomate2 saya dulu..lagi2 ecah fauzi dan cah sabri (maaf ex-roomate sy dua2 cah)
wlpn ada someone special msg saya pun saya akan ignore jap. x kan layan selagi x habis bersihkn sikat saya ni...haha kecuali kalau ayah atau mak saya call..yg tu perlu diutamakan yea kawan2..
tp hanya sikat saya je..sikat orang lain saya x akan buat...geli kot!
wlpn ada yg offer rm100 sekali pun saya x akan terima (ecehh yeke tyn?) kehormatan saya harus dipertahankan...haha

kan best kalau lah saya boleh fokus macam ni bila tengah study..boleh 4.0 setiap sem..haha
ok jangan nak perasan lah dah lah pemalas ada hati nak 4.0 setiap sem...haha

sila like yea :D

4 comments:

tomatokering :) said...[Reply to comment]

haha ! setiap org mesti ade prangai pelik kan . hee

AkuBukanBlogger said...[Reply to comment]

perfect mind come from kind-heart...focus make perfect...stay focused erk,hehe

-link back http://kipasmati.blogspot.com-

atyn said...[Reply to comment]

@tomatokering :)hahahaha betul2..hehe;P

atyn said...[Reply to comment]

@AkuBukanBloggerhehe thanks ;D