saya nk belajar main piano & vocal boleh?!



jelesnya tgk dorang yg ada 2 bakat ni...mau jugak!!!! boleh?

saya selalu je berangan kalau lah saya reti main piano dgn pandai buat lirik ni..hehe
bukan apa saya mmg x reti nk luahkn perasaan saya dgn kata2..so lagu lah salah satu cara utk saya luahkn perasaan saya tu. so teringin lah kn nk buat lagu sendiri...HAHA mmg x lah kn
suara pn x sedap so jangan nak berangan lebih..

sila like yea :D

1 comments:

sAsyA said...[Reply to comment]

same2
teringin nk buat lagu sndirik jugak
novel pon
leh dpt royalti ribu2
tp xde bakat la
hahahaha