jalan2 di penang bersama housemate dan ESQ training!

oleh kerana hari rabu x ada kelas..saya sudah berazam mau bangun lambat..hehe nk tebus balik 3 hari x tidur sbb ada kem kepimpinan kt sg.congkak tu. tiba-tiba dapat 1 msg dr housemate saya

hana: atin..ktrg semua nk join seminar. u dengan ama nk join sekali x? bg nama,no id dgn no. phone
saya: seminar apa? nur fatin akmal bt mohd raif..200822177
6..013*******
hana: x tahu la u drg ni


lebih kurang gini la ktrg msg..yela dalam keadaan mamai saya jawab jela apa yg housemate saya nk tu. saya ingatkn seminar kt uitm saya je. rupa2nya kt uitm penang..haha free pulak tu. uitm tanggung semua. agak pelik dgn uitm saya ni..bukan agak kedekut ke nk bg duit kt student...hehe
yela bukan apa tau dulu bukan main susah nk dapat budget dr uitm. ni ktrg kira beruntung tau sbb uitm yg tanggung kos ktrg pergi seminar tu.

ESQ training ni dah lah mahal giler..x silap kos utk seorang RM650 kot. erk! saya lupa lah org tu cakap. kalau uitm kampus lain ada yg terpaksa student sendiri yg tanggung...uitm mampu bayar separuh je. serius uitm saya je yg hantar peserta agak ramai. bukan tu je..makan pn uitm belanja tau. dah lah malam sabtu tu ktrg pekena ikan bakaq sat kt teluk tempoyak. best uh melantak habis lah ktrg..hehe

kalau korang nak tahu ESQ ni macam leadership training utk diri sendiri lebih kpd spiritual kita. saya pn x tahu nk explain macamana..korang join sendiri la yea..hehe tp sebelum tu sediakn tisu banyak2 ek sbb banyak modul menangis..hehe. tp kan yg syoknya bukan lah sbb training tp sbb boleh jalan2 dgn housemate tercinta...haha. mana x nya asalnya ktrg plan nak overnight pergi wakah che yeh je tp dah ada peluang pergi jalan jauh2 apa lagi mesti lah syok kn. lagi2 semester ni semester akhir ktrg..hehe. malam sebelum pergi makan ikan bakar tu ktrg pergi lepak2 kt Queensbay dulu. best punya lah pakcik bas baik hati bawak ktrg pergi jalan2 dulu sebelum start program..

ok lah saya malas nk bebel panjang...layan saja gambar ktrg ni


















banyak lagi sebenarnya gambar tp saya lupa bawak balik kabel external saya..adoi~ lupa2 x boleh nk upload gambar selebihnya..ni saya amek kt fb saya dan juga housemate saya yg lain..hehe

nama je ktrg pergi penang tp kan bukan bahasa utara yg ktrg belajar..bahasa indon juga ktrg fasihkan..haha yela mana x nya pengasas ESQ ni org indon. habis trainer2 dorang semua cakap indon wlpn dorang tu org malaysia..
sampai skrg housemate saya asyik cakap indon je..haha

sila like yea :D