saya clash ke?!

kalau korang perasan la kn post saya sebelum ni asyik sedih2 je kn? yup saya mmg tengah bersedih. banyak berita yg saya dapat dalam 1 minggu tu..perit uh menahan kesedihan tu. wlpn ada org kata saya kuat hadapi semuanya tp dalam hati saya sangat sakit. ada juga yg ingat saya clash dgn bf..hehe. bf pun saya x ada x kan lah nk clash2 kn.

habis tu post jiwang2 sebelum ni utk siapa??



oh post2 tu mmg utk seseorang. seseorang yg ada dlm hati saya tp skrg ni saya lepaskn perasaan tu sebabnya biarlah saya sendiri je yg tau.
ada kawan2 saya nasihatkn suruh pertahankan..ada juga yg suruh saya berdiam diri..ada juga yg suruh saya buat biasa je..
sampaikn saya sendiri pn konfius apa patut yg saya buat dan skrg saya dah buat keputusan sendiri. biarkn lah semuanya berlalu...yg penting diploma ku harus ditamatkn bulan 5 ini...haha
terima kasih kpd teman2 ku yg sudi mendengar luahan ku ini..sayang korang ketat2 lorh

malas dah lah nk bermain dgn perasaan. saya nak fokus kt impian saya selama ni wlpn saya bakal grad kt machang je...waa~ x sukanya tp x apa lah selempang pink itu harus saya dapatkn..hehe

skrg ni saya kena bersemangat..x nak sedih2 lagi dah. boleh mengganggu emosi dan fikiran saya je. semester ni dah lah banyak kerja. harus difokuskn yaa..ngee~


p/s: sorry kalau saya dah jarang contact awk..dia sentiasa ada utk awk

sila like yea :D

0 comments: